Razgovarali smo s Ivanom Novačić Amšel, po zanimanju ekonomisticom, koja 2005. godine započinje s radom na pripremi dokumentacije i izgradnje Zdravstveog centra Novamed koji je danas postao jedna od top destinacija kada je u pitanju poliklinika u kojoj možete obaviti vrhunske medicinske specijalističke preglede, ali i stomatološke usluge. Gospođa Ivana otkrila nam je na što je najviše ponosna nakon 10 godina poslovanja, a nije imala dovoljno riječi hvale za svo osoblje Novameda
Zdravstveni centar Novamed mjesto je od najvećeg povjerenja tisuća pacijenta koji su veoma zadovoljni što na jednom mjestu mogu dobiti zdravstvenu uslugu najviše kvalitete. Zbog naših vjernih pacijenata ali onih koji će to tek postati možete li nam prezentirati kratku povijest Novameda?
Ideja o Novamedu krenula je još 2005. Godine. Riječ je o obiteljskom projektu, budući da su moja sestra i suprug stomatolozi rodila se ideja o poliklinici koja bi na jednom mjestu okupila polivalentne medicinske struke, po principu sve na jednom mjestu, u ugodnom ambijentu koji ne podjeća na bolnice i domove zdravlja, s kvalitetnom zdravstvenom uslugom i što manjim čekanjima za pacijente. S obzirom da smo imali zemljište na odličnoj lokaciji, s puno entuzijazma smo krenuli u ostvarenje ideje o Zdravstvenom centru kakav danas imamo. Put do ostvarenja nije bio baš uvijek lagan, s obzirom da je ovo naš prvi projekt, za nas iznimno iskustvo. Kad je čovjek uporan i ima vjeru u ono što radi, uvijek se uz put otvaraju prilike koje su nam pomogle da ostvarimo ono što smo zamislili. Iz ove pozicije mogu samo reći da smo izuzetno ponosni na ovo što smo danas i da je to rezultat iznimnog truda, odricanja i upornosti.
Koje su po vama ključne stvari kod izgradnje uspješnog odnosa liječnik – pacijent?
Odnos liječnik – pacijent je uvijek intiman odnos. Prvenstveno se bazira na povjerenju i posvećenosti pacijentu i njegovom zdravstvenom problemu. Stoga uvijek inzistiramo na individualnom pristupu, budući da je svaki pacijent i njegov problem drugačiji i zahtijeva pažnju i posvećenost liječnika.
Što su najveće prednosti Novameda u pružanju zdravstvenih usluga te osnovne vrijednosti u koje vjeruje tim Novameda?
Naša osnovna misao vodilja je da je pacijent uvijek na prvom mjestu. Izuzetno nam je bitan individualan pristup, te da je posjet liječniku što ugodniji za pacijenta. Prednost centar je i širok spektar zdravstvenih usluga, što je izuzetno bitno. Prednost same lokacije je laka dostupnost i veliki parkirni prostor što je u današnje vrijeme izuzetno bitno.
Na čemu ste kao direktorica u Novamedu najviše ponosni?
Nakon 10 godina poslovanja prvenstveno sam ponosna na cjelokupan tim Zdravstvenog centra Novamed. Ljudi su sigurno najbitniji faktor koji čini razliku. Svi naši zaposlenici, od koji je velik broj njih s nama od samog početka, izuzetno su kvalitetni ljudi i mogu slobodno reći da smo jedni drugima druga obitelj. Naravno da smo ponosni na sve što smo u proteklih 10 godina postigli, koliko smo napredovali, proširili spektar naših usluga, te na sada već zavidnu bazu dugogodišnjih zadovoljnih pacijenata i klijenata. Oni su naš najveći poticaj da se i dalje trudimo i stalno rastemo i idemo naprijed.
U najširoj paleti visokokvalitetnih zdravstvenih usluga Novameda koje biste posebno istaknuli?
Svakako bih istaknula medicinu i stomatologiju. U medicini nudimo široki spektar specijalističkih pregleda. U tom dijelu se stalno nadograđujemo i uvodimo nove specijalističke ambulante. Stomatologija je naša izuzetno značajna djelatnost gdje uz izuzetan tim nudimo najvišu razinu stomatološke usluge. Koristimo najsuvremeniju opremu, najkvalitetnije materijale, te pratimo sve aktualne trendove. Kvaliteta i individualni pristup za nas su uvijek na prvom mjestu.
U Novamedu individualni pristup pacijentu nije samo promotivna fraza nego vrlo ugodna realnost. Gdje se krije tajna ovog uspjeha?
Doista se trudimo da individualan pristup bude za svakog pacijenta, budući da je pacijentima i klijentima to izuzetno bitno. Naša djelatnost je humana, i kao što sam već rekla, počiva na izuzetno intimnom odnosu i povjerenju koje je ključno za zadovoljnog pacijenta. Uvijek polazimo od sebe. Što bi nama bilo bitno i kako se mi želimo osjećati u posjetu liječniku? Ljudi se često boje, često je riječ o ozbiljnim dijagnozama i upravo je tu topla ljudska riječ neprocjenjiva.
Kada opisuju Novamed pacijenti će vrlo često istaknuti lijepu atmosferu koja vlada u centru i koja se osjeti među zaposlenicima. Postoji li recept za to?
Teško je reći koji je recept. Osim zadovoljnih pacijenata bitni su nam i zadovoljni zaposlenici. Svi mi imamo i privatnih problema i situacija i bitno nam je da svi naši zaposlenici znaju da smo uvijek tu za njih. Ako smo svi zajedno, lakše nam je progurati one teže dane i uvijek je lijepo znati da možemo računati na drugog. Zato je za nas tim na prvom mjestu. Zajedno provodimo puno vremena i ako nema zajednišva i kompromisa pacijenti to odmah osjete.
Koje izazove u radu centra osjećate najvećima i najvažnijim?
Izazovi su svakodnevni. Kada je puno posla, jako je bitno da su ljudi koncentrirani i da međusobno surađuju. Često treba biti i veliki psiholog kako bi se prilagodilo svakom pacijentu, budući da smo svi različiti. Izuzetno je bitna dobra organizacija rada, potrebno je stalno pratiti nove trendove, ulagati u nove tehnologije i tu nema opuštanja. U ovom turbulentnom vremenu u kakvom smo trenutno, treba sačuvati zdravlje svih naših zaposlenika, ali i svakog pacijenta i klijenta. Upravo zato naši higijenski standardi i zaštitna oprema su na najvišem nivou. Naravno da je u takvim uvjetima puno teže raditi, ali to je jedini način da zaštitimo i sebe i pacijente.
Kako uspješna poslovna žena poput vas spaja privatno i poslovno?
Posao Novameda je 24 satni posao, 365 dana u godini. S obzirom da imam malo dijete i supruga koji radi cijeli dan, maksimalno se trudim da moj posao majke i supruge ne bude zapostavljen. Za mene je obitelj baza na koju se se sve ostalo nadograđuje. Moj fizički odlazak iz Novameda ne znači i završetak radnog vremena, jer sam uvijek dostupna telefonom,
mailom i u vremenu kada nisam u poliklinici. To je jedna postavka u glavi koja vam trajno promijeni način življenja i prihvatite je kao dio svakodnevnice. Drugačije nije moguće voditi ovakav posao.
U dinamičnom centru kao što je Novamed dio posla je uvijek vezan uz planiranje. Koje biste razvojne planove mogli najaviti?
Kada imate kvalitene i široke temelje nadogradnje se događaju vrlo spontano. Jedno vuče drugo, kako bi se reklo. Svakako imamo planova u proširenju srodnih djelatnostima, čak i do kraja godine. Upravo smo uveli proktološke ambulantu, uskoro nam kreće medicina rada, slijedeći tjedan otvaramo Zdravi kutak. Riječ je o prodaji zdravih dodataka prehrani, biljnih čajeva, proizvoda za održavanje zdravlja usne šupljine i slično. Ideja ima puno, često je nedovoljno vremena za realizirati sve što bi željeli, ali naše poslovanje zahtijeva stalnu nadogradnju.
Možete li podijeliti s čitateljima rečenicu ili izreku koja vas motivira?
Kada nešto odlučite i započnete, budite sigurni da se svaki trud isplati. Kada je teško, ne treba odustajati, jer u životu se stvari uvijek poslože onako kako je najbolje za nas. Naravno, ogroman motiv su svi naši pacijenti i klijenti koji nam svakodnevno daju svoje povjerenje. Zbog njih smo tu i trudit ćemo se i dalje, jer uvijek ima prostora za napredak i za podizanje ljestvice naših ciljeva na višu razinu.